Thebestbuy.dk og butik The Best Buy ejes og drives af Helle Haugaard og Michael Sterndorff CVR nr. 31347572 The Best Buy Industrivej 78 7080 Børkop

Danmark Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på telefon 75868086 (mandag-fredag 10-16) eller e-mail: butik@thebestbuy.dk Ved henvendelse til vores mail butik@thebestbuy.dk kan der forventes en ekspeditionstid på 1-2 hverdage. Vi bestræber os naturligvis efter at besvare både telefon og mail hurtigst muligt. Vi har en fysisk butik i Børkop, og du vil kunne opleve, at vi kan være optaget af kunder her. – Så bær over med vores dygtige personale! Ønsker du at returnere en varer, så skal dette foregå til vores webshop. Du kan længere nede på siden læse vilkårene vedrørende returnering. Ovenstående betingelser er gældende for forbrugere ved handel påthebestbuy.dk. Varer købt på thebestbuy.dk er alene henvendt til forbrugere. Ved bestilling af varer på thebestbuy.dk bekræftes det, at varer ikke er købt med henblik på videresalg. Handelsbetingelser
Nedenstående handelsbetingelser gælder alle ordre, som du som kunden indgår med thebestbuy.dk Ved at bruge denne hjemmeside og/eller placere en ordre hos os, accepterer du de vilkår og betingelser, der er gældende hos thebestbuy.dk Sørg derfor for, at du har læst og forstået de vilkår og betingelser, der er gældende hos os, før du afgiver din ordre. 

Der tages altid forbehold for tekniske fejl, tastefejl, udsolgte varer, prisændringer fra leverandørerne samt ændringer i dansk moms og afgifter.

1. BESTILLING:

thebestbuy.dk er åben 24 timer i døgnet, og du kan derfor altid handle, når du har tid.
Alle priser er i danske kroner (DKK) samt inkl. moms og ekskl. fragtomkostninger. Du kan bestille varer via vores webshop.
Du vil efter ordrens gennemførelse modtage en ordrebekræftelse pr. mail.
Når du handler på thebestbuy.dk indgås aftaler på følgende sprog: Dansk.
Har du handlet på vores webshop før, og oprettet dig som kunde, har du mulighed for at se dine tidligere ordrer. For at handle på thebestbuy.dk skal du være fyldt 18 år og i besiddelse af gyldigt betalingskort, som vi accepterer. Hvis du endnu ikke er fyldt 18 år, kan du dog alligevel købe varer, hvis du har indhentet samtykke fra dine værger.
OBS:
Vi samler ikke flere bestillinger i én samlet pakke. Det betyder altså, at hvis du har lagt en bestilling og efterfølgende bestiller igen fx den samme dag, så samler vi ikke dine bestillinger i én pakke. Derudover tilbyder vi ikke at ændre i din bestilling efter ordren er aflagt. Hvis man har afgivet en bestilling på vores webshop, så er det ikke muligt at annullere ordren. For at foretage et køb hos os, skal du igennem 5 trin:
1. Find den eller de varer du ønsker, og læg dem i indkøbskurven. Gå herefter til kassen.
2. Indtast dine personlige oplysninger.
3. Vælg forsendelses-/betalingsmåde.
4. Godkend vores handelsbetingelser og persondatapolitik.
5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden, og godkend købet.

På thebestbuy.dk kan du kun bestille varer via vores webshop. Hvis du har spørgsmål til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os. Ønsker du at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, kan du logge ind på siden eller sende en mail til butik@thebestbuy.dk

2. BETALING:

Alle priser på websitet er dagspriser, angivet i danske kroner inklusive moms samt alle danske afgifter, told mv. På thebestbuy.dk kan du betale med Dankort, VISA/Dankort, Mobilepay, ViaBill, Eurocard/Mastercard. Der tages ikke gebyr ved betaling med betalingskort. Beløbet for varerne hæves først fra din konto, når varen er afsendt fra thebestbuy.dk til den angivne leveringsadresse. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Betaling via ViaBill:
Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse den 20. i hver måned. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill. ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr. OBS: Der kan ikke benyttes gavekort eller tilgodesedler på thebestbuy.dk

3. LEVERING OG FRAGT:

Hvis man køber for 499 kr. - Er der fragtfri levering til pakkeshop. Ellers koster fragt 59 kr. til pakkeshop og 69 kr. til en privatadresse. Afhenter du ikke din pakke i pakkeshoppen og den derfor går retur til os, koster det 59 kr. hvis du ønsker at få den sendt ud igen. Hos thebestbuy.dk bestræber vi os på at have dine varer ude hos dig i løbet af 1-5 hverdage. En afvigelse af dette vil blive meddelt til dig hurtigst muligt. Under kampagner, Black Friday samt op til jul skal der forventes længere leveringstid end normalt.

4. FORTRYDELSESRET OG RETURNERING

Ifølge Forbrugeraftaleloven kan køber træde tilbage fra den indgåede aftale og dermed benytte sin 14 dages fortrydelsesret. Helt ekstraordinært tilbyder vi 30 dages fortrydelsesret fra den dag køber har modtaget sin varer. Køber kan derfor uden begrundelse træde tilbage fra den indgåede aftale inden fortrydelsesfristen udløber. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i samme køb, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Hvis køber ønsker at fortryde sit køb, bedes køber inden udløbet af fortrydelsesfristen kontakte thebestbuy.dk skriftligt på butik@thebestbuy.dk Vi opfordrer til, at du benytter vores fortrydelsesformular, som du finder nederst i handelsbetingelserne, da dette gør det hurtigere for os at behandle din returpakke. I din meddelelse skal der oplyses ordrenummer, som findes på ordrebekræftelsen. Hvis køber benytter sig af sin fortrydelsesret, skal køber afsende eller aflevere varen til thebestbuy.dk uden unødig forsinkelse dog senest 14 dage efter den dato, hvor køber har meddelt thebestbuy.dk, at denne benytter sig af sin fortrydelsesret. Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb. Disse aftaler kan ikke fortrydes: Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen. Som forbruger har du 30 dages returret, når du handler hos os. Du kan læse mere om dette under ”returnering og fortrydelsesret”.

Returnering
Køber skal selv afholde omkostningerne ved returnering af varen, og er desuden ansvarlig for at varen er forsvarligt pakket ind. Køber bærer risikoen for varen fra det tidspunkt varen er leveret, og hæfter dermed for en eventuel forringelse af varens værdi, herunder som følge af forkert håndtering af varen. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Vi modtager ikke forsendelser, som er sendt ufranko eller pr. efterkrav. Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen i vores åbningstid. Varerne skal sendes til følgende adresse: The Best Buy Industrivej 78 7080 Børkop I returpakken bedes der vedlægges en kopi af fakturaen samt en kopi af den udfyldte returformular. 

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis køber fortryder sit køb, refunderer thebestbuy.dk det fulde beløb. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer betalingen for købet af det returnerede produkt. Vi refunderer ikke fragtomkostninger. thebestbuy.dk refunderer beløbet til køber uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Refundering sker via den samme betalingsform som du benyttede ved købet. Vi opfordrer dig til at udfylde og medsende vores returformular, når du returnerer varer, så kan processen højst sandsynligt gå hurtigere. Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen retur. Returpakken er dit ansvar som kunde, til returpakken er er modtaget i vores system. For at få det fulde beløb retur, skal du returnere varen i samme stand og mængde, som da du modtog den. Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den, udover, for at fastslå om varens passer i størrelsen, eller varen er defekt herunder lugtskadet, kan du ikke få købsbeløbet tilbage.

Ikke afhentet ordre i pakkeshops
Vi gør opmærksom på, at hvis du vælger ikke at afhente din pakke i din ønskede pakkeshop, og dermed lader den gå retur uden forudgående aftale med thebestbuy.dk så vil vi opkræve de reelle returneringsomkostninger vi bliver pålagt.

Nægtet modtagelse/ikke afhentet
Du kan ikke fortryde dit køb ved at nægte modtagelse af pakken uden samtidig at give os besked herom pr. mail. Hvis du gør brug af din fortrydelsesret ved at nægte modtagelse, vil du blive trukket de reelle fragtomkostninger til returneringen, når vi modtager din returpakke. Har du ikke afhentet din pakke og den bliver sendt retur til os, afholder du som kunde selv fragtomkostingerne ved en evt. genudsendelse. Der vil blive trukket fragtomkostninger fra returbeløbet, hvis man ikke ønsker sin pakke genudsendt

5. REKLAMATIONER

Når du handler på thebestbuy.dk som forbruger finder købelovens mangels regler anvendelse. Hvis du mener, at din vare har en fejl eller en mangel, skal du kontakte vores kundeservice på butik@thebestbuy.dk Når du henvender dig, så bedes du først og fremmest oplyse dit ordrenr. samt hvilken varer der er tale om. Herefter skal du forklare, hvad fejlen eller manglen ved varen er. Du bedes kontakte os hurtigst muligt og inden for rimelig tid efter, at du er blevet opmærksom på fejlen eller manglen. Hvis du reklamerer indenfor 2 måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Vi yder 24 måneders reklamationsret på alle produkter som du finder på thebestbuy.dk. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Ved returnering af varer, hvor der er tale om en berettiget reklamation, sender vi dig en forudbetalt returlabel på mail, som du kan bruge til at sende varen retur til os. Har du sendt din vare uden returlabel og er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Varen sendes til: The Best Buy Industrivej 78 7080 Børkop Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til den adresse!

Fragtskade/modtagelse af defekt vare
Har du modtaget din pakke, hvor en eller flere varer er gået i stykker? Følg denne guide:

  • Tag et billede af varen/varerne, der er gået i stykker i fragt eller fejlen på varen.
  • Send billederne pr. mail butik@thebestbuy.dk  - husk at notere dit navn og ordrenummer.

Vi opfordrer dig til at gøre dette hurtigst muligt efter modtagelse, da dette letter din bevisbyrde.

6. STANDARD FORTRYDELSESFORMULAR

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende) Til: The Best Buy Industrivej 78 7080 Børkop eller vores mail: butik@thebestbuy.dk Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

Bestilt den (dd/mm/åå): __________________________

Modtaget den (dd/mm/åå): _______________________________

Forbrugerens navn: ___________________________________________

Forbrugerens adresse: ____________________________________________ 

Forbrugerens underskrift: _________________________________________     

Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

Klage muligheder

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på telefon: 75868051 eller på mail butik@thebestbuy.dk

7. PERSONOPLYSNINGER

Vi indsamler, videregiver og behandler personoplysninger om dig (herunder navn, adresse, telefonnummer og mailadresse, oplysninger om dine køb og betalingsdata), for at kunne opfylde aftalen med dig, for at kunne efterkomme dine anmodninger og for at kunne sende dig nyhedsbreve og markedsføring. Vi videregiver ikke dine oplysninger til tredjemand, medmindre vi er berettiget hertil, for at overholde aftalen med dig, dog vil videregivelse kunne ske i forbindelse med en omstrukturering eller salg af vores aktivitet. Al behandling og videregivelse af personoplysninger vil ske i overensstemmelse med Persondataloven. Den dataansvarlige på thebestbuy.dk er Michael Sterndorff, og du kan ved henvendelse hertil få oplysninger om, hvad der er registreret om dig. De registrerede oplysninger opbevares i 5 år i overensstemmelse med bogføringsloven hvorefter oplysningerne slettes. Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: butik@thebestbuy.dk

8. FORSIKRINGER

Vi anbefaler, at du altid har en ansvarsforsikring, der dækker dine indkøb.

9. GAVEINDPAKNING

Ønsker du at tilkøbe gaveindpakning til varerne i din ordre kan du tilvælge dette ved check out. Dette koster 20 kr. inkl. moms pr. pakke. Skriv gerne anledning i kommentarfeltet. Vedrørende gaveindpakning medtages dette ikke i faktureringsbeløbet vedrørende gratis fragt, da det er et produkt som kan tilvælges/fravælges.

10. KONTAKT

Vedrører din henvendelse køb på thebestbuy.dk bedes du kontakte vores kundeservice på butik@thebestbuy.dk Hvis du ønsker at kontakte thebestbuy.dk yderligere, kan du kontakte os på tlf.: 75 86 80 51 Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 09.06.2022

Loading...